Veel gestelde vragen

Ik heb al eerder bestellingen gedaan via Saunawinkel.nl, maar nu werkt mijn wachtwoord niet meer, hoe komt dat?
De webshop www.saunawinkel.nl is onlangs helemaal vernieuwd. Hierdoor dient uw wachtwoord opnieuw ingesteld te worden. U kunt dit eenvoudig zelf doen bij uw eerstvolgende bestelling. U kunt overigens ook zonder inloggen gewoon bestellen en online betalen.

Waarom kan ik beter ingelogd zijn om via de webshop te bestellen?
Als u ingelogd bent verschijnen al uw gegevens automatisch in het bestelformulier. Dat bespaart u tijd en het voorkomt vergissingen bij het invullen.

Ik wil een product graag zien voor ik het koop.

Dat kan! Daarvoor kunt u naar onze winkel in Valkenswaard komen, waar u de producten gewoon kunt kopen en mee naar huis nemen. Om teleurstellingen te voorkomen zou u eerst kunnen bellen om te informeren of het bewuste artikel op voorraad is.
De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.

Kan mijn aankoop ook naar een ander adres worden verzonden?

Uiteraard. U kunt de aankoop bijvoorbeeld op uw werkadres laten bezorgen, of een cadeau rechtstreeks naar de jarige sturen.

Kunnen mijn aankopen ook als cadeau worden ingepakt?

Neem daarvoor even contact op met onze winkel.

Kan ik bij Saunawinkel.nl ook cadeaubonnen inleveren?
Helaas, op dit moment hebben wij nog niet de mogelijkheid om cadeaubonnen te innen.

Wat is het rekeningnummer van Saunawinkel.nl?
Het rekeningnummer is NL55INGB0655790519
Voor bestellingen uit het buitenland komt daar het BIC nummer bij:
INGBNL2A INGB

Winkelmand

Product menu